۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸

جهانگیرزاده:

اتفاقات روز چهارشنبه مجلس نشانه دمکراسی در کشور است

اتفاقات روز چهارشنبه مجلس نشانه دمکراسی در کشور است

ارومیه – خبرگزاری مهر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه روز چهارشنبه در مجلس گذشت، نشانه دمکراسی در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد جهانگیرزاده چهارشنبه شب در مراسم بهره برداری از طرح های مخابراتی آذربایجان غربی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: با وجود عدم رای اعتماد دوباره به وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری، در مسیر همکاری مجلس و دولت کوتاهی صورت نمی گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما در قبال مردم، کشور و بچه های این سرزمین مسئول هستیم اظهارداشت: عدم رای اعتماد به فرجی دانا، هیچ خللی در ارتباط خوب دولت و مجلس نمی گذارد.

جهانگیرزاده گفت: این گونه کارها در مجلس نباید موجب تکدر در دولت شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بهره برداری از طرح های مخابراتی اعلام کرد: حوزه ارتباطات در استان ما از پیش، پایه محکمی داشته و کارهای خوبی نیز در حوزه زیرساخت ارتباطات در این استان انجام می شود که ستودنی است.

جهانگیرزاده با تاکید بر اینکه نباید به موضوع ارتباطات صرفا به عنوان موضوع خدماتی نگاه کرد گفت: این بخش، زمینه ساز پیشرفت در دنیای امروز است و می توان آن را یکی از ابزارهای خروج از رکود در کشور دانست.

وی افزود: سهم بخش ارتباطات در ثروت ملی باید به هفت درصد برسد در حالی که این رقم در حال حاضر، سه درصد است و ارتقای حوزه ارتباطات، بسیار ضروری است.

استیضاح وزیر علوم نباید سبب فاصله انداختن بین مجلس و دولت شود

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی نیز در این مراسم با به اشاره به استیضاح وزیر علوم گفت: نباید این مسئله سبب فاصله انداختن بین مجلس و دولت بیافتد چون رابطه مجلس با دولت یازدهم بسیار حسنه و تنگاتنگ است و هیچ چیز مانع از ارتباط برقراری حسنه بین این دو قوه نمی شود.

عثمان احمدی در ادامه از جمله مهمترین موضوعات و مسائل حوزه ارتباطات را مسئله اینترنت پر سرعت دانست و گفت: بسیاری از روستاهایی که از تلفن ثابت بهره‌مند هستند مشکلاتشان رفع شده و مشکلی از این جهت ندارند اما باید در صدد این باشیم که سایر روستاهای استان علاوه بر بهره مندی از خط ثابت تلفن از این نعمت برخوردار شوند چون این دغدغه بسیاری از نمایندگان مجلس است.

احمدی ادامه داد: نگاه دولت تدبیر و امید به مسئله ارتباطات مثبت بوده و همراهی مجلس با دولت یازدهم نوید بخش این راه است و امید می رود که در آینده ای نزدیک بتوانیم بر مشکلات موجود غلبه کرده تا تمامی روستاهای آذربایجان غربی بتوانند از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار  باشد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از به ثمر رسیدن جمهوری اسلامی ایران، روستاها از نعمت بسیاری برخوردار بوده و اگر بتوانیم اینترنت را راه اندازی کنیم بسیاری از مشکلات موجود در این زمینه مرتفع می شود.

در این آیین، 113 پروژه های ارتباطی در آذربایجان غربی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

کد خبر 2354447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha